Pagina's

dinsdag 22 juni 2010

Patchwork bij Karens Doodles


Vandaag is er weer een nieuwe uitdaging bij Karens Doodles en wat voor één! Christa heeft verzonnen dat we een kaart moesten maken met patchwork. Zondagmiddag bedacht ik ineens dat ik mijn kaart nog niet eens had gemaakt. Gelukkig had ik deze kaart nog liggen en paste die precies in het plaatje. De stempel is een digi genaamd Fisher Dad and Son. Het papier is Cappella van BG.

Today starts another challenge at Karens Doodles NL. It's Christa's challenge and she wants to see patchwork on your creations. Sunday afternoon I discovered that I forgot to make my card and we always send our cards in on Sunday. Luckely for me I had this card and it fits the challenge perfectly. The stamp is a digi called Fisher Dad and Son. The DP is Cappella from BG.

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig mooie kaart heb je met patchwork gemaakt Renata;)
    Echt een stoere mannenkaart.

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan zo zonder al te veel frutsels daar houden de mannen toch niet van. Groeten van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I really like the boyness of this card. Fantastic.
    Hugs
    Tanya

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Renata,zo leuk afdrukje,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha...je had gewoon een vooruitziende blik ;) Hij past perfect in het plaatje met al die kleine vierkantjes, leuk!

    Liefs, Renata

    BeantwoordenVerwijderen