Pagina's

dinsdag 1 juni 2010

Karens Doodles Uitdaging 13


Tsjonge, wat vliegt de tijd! Het is alweer dinsdag, dus tijd voor uitdaging 13 van Karens Doodles NL! Dit keer hebben we een schets om te volgen. Ik heb er een beterschapskaart van gemaakt met de digi A Friend in Need. Het papier is van DCWV.

Oh my, time sure flies! It's Tuesday again, so time for another challenge at Karens Doodles NL. and this time we have a sketch for you to follow. I made a Get Well card with the digital image A Friend In Need. The DP is DCWV.

11 opmerkingen:

  1. Schitterend is deze Renata,zo lief die digi stempel.
    Meis wat heb je hem prachtig ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een ontzettend leuk beterschapskaartje Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat ben jij lekker bezig geweest! Ik heb wel 20 berichten van je 'gemist' tijdens mijn examens. Inmiddels heb ik al je kaartjes bewonderd en wat zijn ze toch weer mooi!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke schets! Mooie kaart ook!

    Ik doe zeker weer mee.

    Groetjes Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dat je altijd van die mooie borders op je kaarten hebt, zo ook hier weer! Zo'n driedubbel randje en dan een mooi lintje er op...heel inspirerend!

    Liefs, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeyyyyyyyyyy Renata!

    Het is een heerlijke kaart om te zien, de borders zijn geweldig leuk op je kaart! Vind het een mooie kleuren cobinatie op je kaart, je hebt hem lekker rustig gehouden dat is echt een hele kunst!

    Hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart zeg . Enne deze digi stempel staat nog op mn verlanglijstje.
    Vind hem zooooo lief. Groet Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi hoor.lief plaatje blijf thet
    liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is weer gaaf zeg .
    Ik ben een paar dagen niet online geweest , maar ik kwijl bij de kaarten die je de afgelopen dagen gemaakt heb,schitterend en wat ga je hard hahaha
    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen