Pagina's

dinsdag 8 juni 2010

Karens Doodles uitdaging 14


Wow, wat een geweldige creaties waren er vorige week weer gemaakt met de sketch voor Karens Doodles Uitdagingen blog! Echt geweldig! Voor deze week hebben we een opdracht en die luidt: Maak een kaart met een verborgen tekst. Ik heb gekozen voor de nieuwe digitale stempel Mr. Fix It Grandpa. Doet me heel erg aan mijn eigen vader denken, want als er vroeger iets kapot was of gemaakt moest worden, dan kon mijn vader dat! En dan zei hij steevast: "Handigheid is niet te koop!" Ik heb papier gebruikt dat ik twee weken geleden heb gekocht bij Doe@ding in Spijkenisse en het is van BellaBLVD. Prachtige kleuren, nietwaar?

Wow, what a wonderful creations were made with last weeks sketch at Karens Doodles NL! Just gorgeous! For this week we ask you to make a card with a hidden sentiment. I choose the new digital stamp Mr. Fix It Grandpa. Reminds me of my own father, when something was broken, he could fix it! The papers are from BellaBLVD. Beautiful colours, aren't they?

Nou, ik ben benieuwd wat jullie allemaal weer gaan verzinnen!
Succes!

11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig mooie kaartje is dat geworden Renata!

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig kaartje Renata!!
    Die digi is ook zo gaaf. Mooi papier heb je gekocht bij Marlous

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig kaartje Renata
    Gave digi en prachtig papier heb je gekocht bij Marlous

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je het stempeltje ook op een tag hebt gebruikt! En deze vorm kaart is ook uitstekend geschikt voor de opdracht, helemaal top!

    Liefs, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super kaartje zoals je de afbeelding heb gebruikt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave stoere mannenkaart!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een stoere leuke mannen kaart Renata,leuk die stempel,ook mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een stoere mannenkaart heb je gemaakt Renata, ik vind die stempel echt super gaaf, jammer dat ik geen paypal heb, kan niks bestellen daar. Papier is ook heel mooi, echt geschikt voor een mannenkaart!
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw ook al zo gaaf en wat een schitterend papier zeg . Echt stoer vindt ik hem ik blijf erna kijken .

    Groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Renata,

    O ja ik vind deze helemaal geweldig om te zien en een leuke verborgen tekst zeg ;) supers!!

    Hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen