Pagina's

maandag 14 juni 2010

Verjaardag!

Ik wil via deze weg even iedereen bedanken voor de mooie kaartjes en felicitaties die ik mocht ontvangen voor mijn verjaardag afgelopen vrijdag! En meiden van het Karens Doodles Team, hartstikke bedankt voor de prachtige kaarten die ik van jullie mocht ontvangen. Super!


Klik hier voor meer gratis plaatjes

I would like to thank everyone for the cards I received and all the congratulations for my birthday last Friday. And girsl from Karens Doodles NL, thank you so much for the wonderful cards I received from you! Super!

6 opmerkingen:

  1. Ik wist niet dat je vrijdag jarig was, anders had je natuurlijk een kaartje van mij gekregen, maar bijdeze nog van harte gefeliciteerd!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de mijne zal wel niet optijd zijn geweest.maar dat geeft niet,wat in het vat zit verzuurt niet,toch? lieve groet anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad met veel cadeaus...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Renata,
    ik wist niet dat je jarig was
    dus alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en natuurlijk nog vele knutseljaren erbij he
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd met je verjaardag
    groetjes Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. graag gedaan Renata!!
    Hopelijk heb je een heel fijne dag gehad

    BeantwoordenVerwijderen