Pagina's

dinsdag 1 juni 2010

Kaart met 3d plaatje


Gisteravond heb ik de hele avond 3d plaatjes zitten knippen, want die heb ik nog zo ontzettend veel. En dit is er één van. Ik heb het Bo Bunny papier uit de Doe@Kit er weer maar bijgepakt, want dat was de perfecte kleur. De sketch is van Double Dutch.

Last night I was cutting some decoupage images, because I still have so much of them. this is one of them and I used the Bo Bunny's paper from the Doe@Kit again, because that was the perfect colormatch. You can find the sketch at Double Dutch.

Creative Inspirations - Sewing/ Faux Stitching
Paper Cutz - Fav. Colors

11 opmerkingen:

  1. oh wow hun what a fantastic card love the colurs you have used on this and as usuall top detail thanks for joining us over at creative inspirations,hun love hugs cheryl xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geweldig leuk kaartje Renata! Dat 3D'en blijft inderdaad ook leuk, ik heb nog ik weet niet hoeveel knipvellen, wil ze ook niet weggooien want je weet maar nooit wanneer je weer aan de knip wilt he ;o) Leuk dat je meedoet met onze challenge!

    Groetjes,
    Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem super! Goeie kleurcombinaties en papier.
    Groeten van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan hebben we gisteravond hetzelfde zitten doen ik heb er ook nog zoooo veel. Maar ze verkopen altijd als de beste(familie vrienden buren enz) dus ook maar weer tijdelijk aan de 3d af en toe wel een scrapkaart er tussendoor want dat vind ik veel leuker.Je kaart is wel prachtig geworden mooi met die paarse tinten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart Renata,lief dat plaatje,en zo mooi papier zeg.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. deze vind ik ook leuk Renata,
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. beautiful. Thanks for playing along on PCC this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card Renata, love the design and the fab faux stitching. Thank you for joining us at Creative Inspirations this week with your lovely work.
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. You have beutiful faux stiching! Love your papers too. Cute card. Thank you for joining us in creative inspirations challenge!

    Hugs Merkkari

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw! Wat geweldig dat je daar zoveel geduld voor hebt voor dat 3D'en. Ik vind het zo mooi, maar het is niet aan mij besteed :)
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fabulous card, love your colour scheme and that flower! Thanks so much for joining in with Creative Inspirations this week.
    Jenni x

    BeantwoordenVerwijderen