Pagina's

zaterdag 5 juni 2010

The Sweet Stop #59

Het is weer zaterdag, dus tijd voor een nieuwe sketch bij The Sweet Stop. Ik heb deze kaart vorige week zondag zitten maken, toen het van dat akelige weer was. Ik heb weer een Magnolia gebruikt en het prachtige Tilda papier dat ik van mijn vriendin had gekregen. De tekst is een clearstempel van een hele mooie set van Fiskars en ik heb die vorige week meegenomen bij Doe@Ding in Spijkenisse. Ze zijn er in verschillende thema's en ik heb het verjaardagsthema gekozen, omdat je die toch het meest gebruikt.

It's Saturday again, so time for another sketch at The Sweet Stop. I made this card last week, when the weather wasn't that nice. I used another Magnolia girl and again the beautiful Tilda papers, that I got from my girlfriend. The sentiment is from a Fiskars set and I bought it at Doe@Ding in Spijkenisse. They also have a webshop. The sentiment sets are in different theme's and I choose the birthday theme, because I use that the most for cards.


8 opmerkingen:

  1. Weer een super mooi kaartje Renata! Prachtige kleuren en een heel mooi tekststempeltje.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aw such an adorable card and so sweet. Love the sentiment and details.
    Hugs Emma x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So sweet Renata! Love the colors and your coloring is fabulous!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wat is ze mooi,zo lief zit ze daar tilda,prachtig papier en kleuren.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eeeerg mooi kaartje Renata.
    Groet van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is echt schattig!!! Maar dat wist je al.

    BeantwoordenVerwijderen