Pagina's

maandag 7 september 2009

Anne 16 jaar!


Volgende week word mijn nichtje 16 jaar. Voor haar heb ik deze kaart gemaakt. Ze wilde graag een oranje kaart. Ik hoop dat ze nog even niet op mijn site kijkt. Maar ik wilde hem toch graag plaatsen. Ik ben er tussendoor de fysio en een begrafenis de hele dag mee bezig geweest. En natuurlijk moest er ook nog eens gepoetst en gekookt worden. De kids gaan weer naar school en manlief is ook weer begonnen, dus terug in het gareel! Ik moet gelukkig pas donderdag weer beginnen, dus ik hoop nog een paar creatieve dagen te hebben.
Next week my niece will become 16! I made this card for her, she wanted a orange card. I hope see will not look on my site for a while, but I really wanted to post this one. I have been busy with it all day, between my fysiotherapy and a funeral. And ofcourse there had to be done a little bit of housecleaning and cooking also. The kids are back in school and hubby is gone to work again, so back to order! I have to work on thursday, so I hope I will have a few creative days ahead.


Het papier is uit een nieuwe Paperpad van BG en die heet Ambrosia. Het kaartje doet mee met de challenge van Die Cut Dreams, waar ze om de kleurencombinatie oranje en bruin vroegen.
The paper is from the Ambrosia PaperPad from BG. This card fits the orange and brown challenge of Die Cut Dreams.



9 opmerkingen:

  1. Hij is weer super leuk.
    Weinig tijd gehad om te bloggen en te freubelen en ook niet zo veel zin.

    groetjes van mij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Renata, wat een supermooi kaartje, ik vind het model zo leuk, het staat ook nog op mijn lijstje, alleen de dagen zijn zo kort. Lekker dat jij nog een paar dagen hebt om te freubelen. Veel plezier ermee groetjes Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo Renata,
    wat een leuke kaart weer,

    groetjes andrea uit heinkenszand

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh this is gorgeous, wonderful work and stunning Miss Anya.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Andrea,

    Ik wilde via je naam op je blog kijken, maar je profiel is niet beschikbaar. Heb je voor mij het adres? Dan kan ik ook eens bij jou kijken.

    groetjes Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh wat een prachtig kaartje Renata.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Renata,
    leuk dat je ook bij mij wilt kijken, maar ik moet je teleurstellen want ik heb alleen nog maar een beginnetje gemaakt met mijn blog, ik ben d'r niet zo handig in namelijk
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Renata, WOW this is fantastic darling... love the shaped card and all the pretty papers. The image is cute and coloured beautifully. Thankyou for joining in the DCD challenge this week and good luck.
    Love n hugs
    Vikki xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is so stunning fantastic work thank you for joining us at the DCD challenge this week
    Hugs Susie xx
    ps Did you know we are putting together a design team and have a DT call on the blog why not pop over and see if you think you would like to enter
    xx

    BeantwoordenVerwijderen