Pagina's

woensdag 23 september 2009

Tossa with Flower

Het tweede kaartje voor vandaag is er één met een stempel van Bildmalarna. Ik heb dit afdrukje gekregen van Adrina. Ik vind het echt een schatje. De sketch is van Moving Along With The Times en het thema was Birthday. Nou dat is makkelijk, toch? Het papier is wederom van Me & My Big Ideas. Er zit zoveel verschillende motiefjes in, dat je er alle kanten mee op kan.

Het zigzaglint had ik een keertje gewonnen met een candy en de bloemen heb ik geponst met de Pictureponsen.

8 opmerkingen:

  1. What a fab card. Thanks for joining us at MAWTT xx Clare x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Renata om verliefd op te worden zo mooi!!


    Groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah this is lovely, I really love the colours you have used. Thanks for joining us on MAWTT Hazelxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt Renata!
    Wat een schatje zeg en die kleuren ook!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. such a cute card..love the image and the colour combo..thanks for taking part in MAWTT challenge and we hope you can join us again clare DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooohh dit is ook al zo'n schatje, waar haal je ze allemaal vandaan....
    Mooie sketch en prachtig papier.

    Groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. weer een mooi en lief kaartje Renata,
    heb je weer super gedaan
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen