Pagina's

vrijdag 11 september 2009

Sexy mannenkaart. Oelala!


Bij het maken van deze kaart speelde er de hele tijd een glimach rond mijn mond. Ik vind de afbeelding zo leuk! Ik heb deze gisteren gevonden op internet en het is een Digistamp van Victoria Case. Wat een leuke afbeeldingen hebben ze daar! Het is de eerste keer dat ik een afbeelding via internet bestel en ik ben heel tevreden, want dat gaat lekker snel. Je betaald en binnen 5 minuten had ik de afbeelding in mijn mail. Ik vind dit wel een hele leuke mannenkaart geworden, want de meeste mannen zien toch wel graag een mooie vrouw. Je kan de afbeelding zo groot maken als je wil, dus passen doet hij bijna altijd. Ik heb nog een afbeelding gekocht, maar die komt later nog wel eens voorbij. De kaart doet mee met 4 challenges:

Sketch Saturday - sketch

Stamptacular Sunday - Funny card

ABC Challenge - Die cuts

Crafty Creations - Embossing

Het papier heb ik vanmorgen gekocht bij de Kreahoek en het is uit een paperpad van Making Memories en heet Just Chillin. Leuk voor mannenkaarten.

Het labeltje heb ik gesneden met de Slice, met mijn nieuwe designkaart Note Worthy. De rand geponst met een randpons van Fiskars en het embossen heb ik gedaan met de Cuttlebug.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.






10 opmerkingen:

  1. Great sketch and such a fun "guy" card!! Thanks for playing the Crafty Creations challenge!!
    smiles,Deena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooo I say! cheeky!! lol
    Brilliant card Renata *claps*
    Thank you & good luck!
    Jo xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fantastic male card!! love your coloring and thanks for joining us on crafty creations :)
    rose - guest designer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great job, I love the layout and colours you have used. Thanks for joining us at SSC.

    Liza x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great card - fab image! Thanks for playing along at Crafty Creations! Cheers Claire x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi... een echte leuke mannenkaart!! En wat fijn om je bij Crafty Creations te zien! Bedankt!

    Groetjes,
    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. fabulous card! love all the layers. Thanks for sharing at SSC:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great card and image.

    Thanks for joining us this week at SSC.

    Joanne x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. great card thank you for taking part at ssc

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fab card!
    Thanks for joining us at the ABC Challenge this week!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen