Pagina's

donderdag 24 september 2009

Nog een kerstkaartje


Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw......en wat doe ik? Ik maak kerstkaartjes! Hahaha. Ik zal toch nog heel wat kerstkaartjes moeten maken, als ik iedereen die ik normaal een kerstkaart stuur een zelfgemaakte wil sturen. Ik weet niet of dat gaat lukken. En ondertussen verkoop ik er ook zo af en toe, dus dat schiet helemaal niet op! Maar goed, hier is mijn tweede kaartje voor vandaag. Gemaakt met papier van Kars, een stempel van Penny Black en een sketch van Sketch Saturday. Ik heb de sketch een kwartslag gedraaid, zodat mijn afbeelding er beter op kon. Dit kaartje doet mee met de volgende challenges:





9 opmerkingen:

  1. Ken dat gevoel...buiten warm en ik al in Kerststemming! :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Renata,
    nou nou je zegt wel dat je niet opschiet, maar je gaat als een speer hoor. ik doe het je niet na.
    je kaartjes van vandaag zien er weer super uit.
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kerstkaart... Wow!

    Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. this is super cute renata....love the image and thanks for joining in the fun this week at PBSC...hugs kath xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh this is so adorable, wonderful Hedgies and fab job with the sketch.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous cute card Renata - love the adorable image. Thanks for joining in the PBSC this week
    Pauline x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Renata I was going to email you but could not find your email, can you email me
    casdanben@aol.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Renata,
    Weer een heel mooi Kerstkaartje.
    Heel mooi gedaan en het papier is ook erg mooi.

    Ik heb net via MP nog een paar afdrukjes bij je besteld :D
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen