Pagina's

donderdag 17 september 2009

Te Laat!

Ik dacht nog even een kaart te maken voor de challenge van The Greeting Farm. Maar volgens mij heb ik de deadline gemist en kon je hem maar insturen tot woensdag 16 september. Ach ja, één foutje is nog een negen, toch? Ik wilde hem toch even laten zien, dus hier is ie. Het papier is weer van Kars, het stempeltje natuurlijk van The Greeting Farm. Het is wel niet een kerststempel maar ik vond het zo toch ook wel kunnen. Achtergrond geembossed met de Cuttlebug. En de rand geponst met de randpons van Fiskars.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Renata,
    Jij hebt ook niet stil gezeten !!!
    Prachtige kaartjes weer en deze ook zo mooi.

    Ik heb even mijn post nagekeken en ja, ik heb de stempels ook dezelfde dag als jij gekregen.Nog 17 dagen moeten op wachten! :(
    Ik wilde al bijna een hele boze brief schrijven.Wel leuke stempels gekregen: 9 plaatjes en 9 tekstjes!
    Als ik meer tijd heb, zet ik ze nog op de foto en op mijn blog.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beter laat dan nooit zeggen wij dan hihi.. je kaart is prachtig hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wonderful card! i love the colors.
    Thank you for joining my blog candy

    have a great weekend
    hugs
    claudia

    BeantwoordenVerwijderen