Pagina's

zaterdag 12 september 2009

High Hopes Stempels


Vandaag zaten ze dan eindelijk bij de post. De stempels van High Hopes. Ik had begin augustus een prijs gewonnen. Een stempel van een bij en een tekst (No Worries). De stempel van de bij zat er niet in, maar wel 6! andere stempels en de tekst stempel No Worries. Ik ben heel blij want ik ben wel een ontzettende fan van High Hopes stempels. Ik moet er nog wel EZ Mount opdoen of Tack 'n Peel kopen. Helaas kom ik net uit Middelburg vandaan en was ik ook even bij de Pipoos. Heb ik dat natuurlijk niet meegenomen. Ik heb wel hele leuke andere dingen nog meegenomen. zoals een hele mooie Paper Pad van Me&My Big Ideas. Ik heb nog zo veel papier liggen, maar ik kan het niet laten, hihi. Ook nog een groot stempelkussen meegenomen met Adirondack zwart, want mijn kleine Momentokussentje vind ik toch niet zo handig. En Memento werkt ook weer niet zo goed met Clearstamps is mijn ervaring. En dan heb ik ook nog 3 scrappapieren gekocht van Little Yellow Bicycle.
Dit is de voorkant.

En dit is de achterkant.



1 opmerking:

  1. Nou gelukkig, jij hebt ze in ieder geval. Nu Ula nog...
    heel veel plezier met je stempels en je nieuwe aankopen...

    BeantwoordenVerwijderen