Pagina's

dinsdag 8 september 2009

Vogelverschrikker

Kan het ook zo zijn dat je te veel spullen in huis hebt? Volgens mij wel, ik heb nog zoveel nieuwe dingen liggen en ik wil eigenlijk alles tegelijk proberen. Maar voor deze kaart toch nog maar even oud papier gebruikt. Ik wilde graag een mannenkaart maken en dan kom je toch al vlug bij blauw uit. De stempel is van High Hopes en heb ik 2de hands op internet te pakken gekregen. De cirkels heb ik met de coluzzle uitgesneden nadat ik de cirkels erop gestempeld had. De sketch is van Delightful Sketches.

7 opmerkingen:

  1. What a beautiful card!! You colors are gorgeous!! Thanks for playing along with us at Delightful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Renata je kaartje is echt een snoepie!


    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi gemaakt Renata.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is just fantastic! I love the colors, the image, the whole thing!! Thanks so much for joining us at Delightful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a beautiful card!! Your choice of colours are gorgeous.
    Thanks for playing along with us at Delightful Sketches this week.
    Anne x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a beautiful card! Fantastic coloring! Thanks for playing along with us at Delightful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super sweet card, love this image. Thanks for playing with us at Ds.

    BeantwoordenVerwijderen