Pagina's

zondag 13 september 2009

Mangagirl

Ik heb een afdrukje gekregen van een Mangagirl, wat is het toch een schatje he? Ik heb voor dit kaartje de sketch gebruikt van Card Patterns en de kleuren van Cupcake Craft, rood, wit en blauw. Er is in die kleuren niet zo veel te vinden, maar dit papier heb ik op de beurs in Goes gekochten is van CreaMotion en heet Victorian Patchwork Blues. De ronde vorm heb ik gesneden met de slice designcard Note Worthy, de rand met een randpons van Fiskars, het lintje heb ik ergens vandaan geplukt, ik weet niet eens meer hoe ik er aan kom.

6 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart en wat een leuke sketch.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastic card, absolutely love the image and the gorgeous use of this weeks colour combo. Thanks for playing along with CCC this week :) Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super kaartje. Ik vind het een leuk kaartje voor als er iemand geslaagd is.
    Fijne zondag Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A gorgeous card, i love the image and the papers are fab, thanks for joining us at Cupcake this weeek, hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the red, white, and blue combo on this card. Such a fun one!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I'm a big fan of red, white and blue color combo. What a cute card. Thanks for joining us at CardPatterns this week.

    BeantwoordenVerwijderen