Pagina's

zondag 6 september 2009

Lekker schommelen


Dit kaartje heb ik gemaakt met de sketch van Card Patterns. Eenvoudig, maar leuk. Ik ben al een paar dagen bezig met dit papier. het is uit de Paper Pad van BG en heet Offbeat. Eens kijken of ik zo'n blokje helemaal leeg kan krijgen. Ik heb namelijk nog 3 nieuwe paper pads van Cosmo Cricket liggen en daar wil ik eigenlijk graag mee beginnen, maar het *OUDE* papier moet ook een keertje op. Ik weet niet of ik het lang zal vol houden, we zullen het zien, haha. Ik had misschien de Swirl een ander kleurtje moeten geven zodat hij wat meer eruit zou springen, maar hij zit al vast, dus dat gaat niet meer lukken.


8 opmerkingen:

  1. How adorable is this card you have done! wow great job! Have a great day!
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat een lief kaartje Renata,leuk stempeltje.
    heel mooi papier.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Renata, wat een lief kaartje.
    En wat ben je lekker bezig, al die prijzen ;-) en ik moet zeggen al je kaartjes zijn juweeltjes, en wat leuk dat je in opdracht kaarten maakt!
    Groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorable card, wonderful Hedgie and colours.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Renata een leukerd zeg. het is weer een mooi kaartje.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh this is just adorable! That image is so cute I can't help but smile looking at him.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a cute little guy! Thanks so much for playing along with the Card Patterns sketch this week. I'm thrilled to be the sponsor and just posted my own card for the sketch on my blog! :)

    http://allamericanstampers.blogspot.com/2009/09/winter-color-trends.html

    BeantwoordenVerwijderen