Pagina's

maandag 28 september 2009

Kerstmuis

De laatste dagen is het erg druk voor me geweest. Ik ben donderdagavond beginnen met werken en heb daarna de vrijdag en zaterdag ook nog de hele dag gewerkt. Voor mij met mijn fibromyalgie is 2,5 dag achter elkaar best wel zwaar, maar ik heb het weer gered. Zondag eerst op bezoek bij mijn ouders en daarna nog even de stad in geweest met mijn buurvrouw en kindertjes. tussendoor heb ik dit kaartje gemaakt. Het is een afbeelding van Penny Black en een sketch van Dutch Card Lovers. Het papier is van BG. Het bloemetje heb ik gestempeld met de nieuwe Eline's 3D stamps van Marianne Design. Hiermee kun je een kerstroos maken. Heel leuk.
Het frame rond de afbeelding is met de cuttlebug gesneden is een multiframe van Nellie. Een leuke goedkopere oplossing ipv de nestabilities. Met dit frame kun je veel kanten op, want binnenin dit vierkant zit nog een kleiner vierkant en daarin nog een bloem(ster)vorm.
The last few days have been very busy for me. I had to work for 2,5 days in a row, and for me that is havy because I have fibromyalagie. Then sunday we visited my parents and when we got home I've been shopping with my neighbour and her kids. In between I tried to make a card and this is the result. The image is Penny Black, the papers are BG and the flower I stamped with the new Eline's 3D Stamps from Marianne Design. With this stamp you can make a christmasrose. The frame is a new cutdie from Nellie's and is called Nellie's multi frame. You can do a lot of different things with this die.

7 opmerkingen:

  1. Hey Renata,je kaartje is echt heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Renata,
    ik mistte je al, ik dacht ze zou toch niet ziek zijn. maar gelukkig dat ik het mis had.
    je kaartje ziet er super uit hoor
    groetjes van andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a beautiful card and awesome layout! I love your adorable image...so cute!
    hugs
    Risa:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje je kaartje . Heel mooi!!


    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Adorable card, such a sweet image and fab colours.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een heel lief kaartje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vindt hem helemaal toppie! Die mal van nellie Snellen is ook erg leuk zeg. Die ken ik nog niet.:))

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen