Pagina's

zaterdag 12 september 2009

Mimosa


Voor The Pink Elephant moesten de kleuren Rood, Wit, Geel en Zwart worden gebruikt. Het papier van BG uit de serie June Bug is daar perfect voor! Dus met een afdrukje van Mimosa aan de slag gegaan. Ik heb haar ingekleurd met mijn copics en haar schortje voorzien van stipjes. De sketch is van Ispirational Card Sketches. Het strookje vond ik wel leuk bij dit kaartje passen en ik heb het eerst met dubbelzijdig plakband vastgezet, maar dat bleef niet goed zitten, dus toen de naaimachine maar gepakt en het vastgenaaid. De takjes heb ik gesneden met de Slice designcard Basics 3.


5 opmerkingen:

  1. Fab card, love your choice of papers, great colours. Thanks for joining in at ICS this week. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very cute card!! Thanks for playing along with us at TPE this week!!

    Sheri
    http://thepinkelephantchallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your card is `beautiful` Thanka for joning in with ICS
    Enjoy the rest of your week:)x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. love the trim that you used on the card!!! great job with the IC sketch this week!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Absolutely BEAUTIFUL! Love everything about your lovely card. Thank you for joining us at ICS! :)
    ♥Dawn♥
    Owner of ICS

    BeantwoordenVerwijderen