Pagina's

woensdag 30 september 2009

Even voorstellen....

Ik wil jullie graag even voor stellen aan de andere DTmembers van The Pixie Cottage. Het zijn stuk voor stuk zeer getalenteerde dames en ik voel me vereerd dat ik voor hun team gekozen ben. Als je op hun namen klikt dan kom je vanzelf op hun blogs.
I would like you to introduce the other DTmembers at The Pixie Cottage. These ladies are one by one very talented and I am very honoured to be a part of their team. When you click on their names you can visit their blogs.
1. Kristen head designer
4. Kate
9. Tara

4 opmerkingen:

  1. Renata, gefeliciteerd met je aanstelling als DT-member. Je kaartjes van de laatste 2 weken zijn weer erg mooi. Ik was er even niet en heb ze net bewonderd. Liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Congratulations Renata! I so look forward to working with you and getting to know you better.
    Peg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Renta,
    Gefeliciteerd met je DT-membership. Echt leuk voor je dat je in het designteam zit. Succes met de komende opdrachten! Ik kom ze wel bewonderen.
    -xxx- Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen