Pagina's

donderdag 17 september 2009

Even iets heel anders...


Gisteravond mijn hobbykamer eens een beetje opgeruimd en dan kom je van alles tegen. Zoals ook dit pakket van Piet Minnaard. Het is uit de serie van Zo Maak Je Kaarten. Dit zijn de lente foto kaarten. Ik heb er wel wat veranderingen in aangebracht zoals de tekst. Er stond Fijne Lente en aangezien de lente al lang voorbij is, heb ik er andere teksten bij gemaakt. Helaas zijn de kleuren niet so mooi op de foto als in het echt. Het materiaal is te koop bij de Kreahoek in Ovezande. Ben benieuwd wat jullie hier van vinden.


2 opmerkingen:

  1. hoi Renata,
    ik heb deze kaarten ook gemaakt van Piet, is hartstikke leuk papier bij mij waren het gewoon de lente kaarten maar zoals jij ze gedaan hebt gaat ook prima toch
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen