Pagina's

dinsdag 22 september 2009

Party Animal Henry


Dit zijn meestal sketches die ik links laat liggen. Waarom? Dat weet ik zelf niet eens, waarschijnlijk omdat er wel heel veel stukjes papier gebruikt moeten worden en dat ze dan heel druk zijn. Maar deze wilde ik toch graag proberen, want met deze challenge kun je een gast designer plaats winnen en dat lijkt me toch wel eens leuk om te doen. Ik heb Henry the mouse gebruikt van de serie Party Animals van Whiff of Joy. Want als je mee wilt doen met de Whiff of Joy challenges dan moet je een stempel van hun gebruiken. Het papier is weer van Me & My Big Ideas. De stempel van de bloem is van The Greeting Farm en heb ik op verschillende stukjes papier gestempeld en daarna in laagjes opgebouwd, zodat de bloemen heel goed bij de kaart passen. Zoals gewoonlijk zijn de kleuren in het echt mooier dan op de foto. Deze kaart doet ook mee met de volgende challenges:
Charisma Cardz - Flower Power
Stamp Something - Favoriete kleuren of papier
Corrosive Challenge - Kids Birthday


11 opmerkingen:

  1. Gorgeous card, love the sweet image and fab papers.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whow een prachtige sketch en wat is je kaartje een droppie!! Ik blijf het een geweldig stempeltje vinden.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great card, love the image & all those fab papers.

    Thanks for joining us at Charisma this week.

    Jan x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze is heel mooi geworden!!!
    Grtjs,Celia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love this! Great colors and coloring! Thanks for playing on CCBJ with us!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fab card I love those papers and the image. Thanks for joining us at Charisma this week
    xx Vee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful card. Love those papers and the flowers are stunning. Thanks for joining us this week at Charisma Cardz.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love your card its way tooo cute!!! Also thank you for joining us in the Corrosive challenge this week!!
    Hugs,
    Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De kleuren in het echt beter dan op de foto???!!!
    Dan moet de kaart in het echt SUPER zijn.
    Geweldig.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow such a great card! love it! thanks for playing:)
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gorgeous!! fantastic papers with a super cute image!!! great flowers too! Thanks for playing along at Stamp Something!

    BeantwoordenVerwijderen